PODZIMNÍ VARIACE NA LETNÍ TÉMA

Asi je to těmi slunečnými dny, které jsou letos v říjnu obzvlášt hezky vymalované... Najednou se  mi nechce utíkat do těch šedých, černých, vínových a jiných potemnělých barev, do kterých se schovávám, když je venku pošmourno, zebavo a já se chci schovat. Svítí slunce. Stromy i ulice hrají barvami. A já nejsem líná sáhnout do krabic letního oblečení /už sbalených a odpočívajících v horních patrech skříně/, vytáhnout sukni 
i svetřík, které mají  všechny odstíny letní oblohy...Stačí kozačky, 
modré punčocháče a rázem je z toho zateplenější varianta do krásného, podzimního dne...:-)




Tyhle fotografie vznikly náhodně...jsou takovým "odpadem", když jsem si zkusmo zkoušela/a následně fotila/ sukni, která mě převelice zaujala a převelice jsem s jejím nákupem váhala. O mém vztahu k tomuhle kousku oblečení třeba poreferuji příště...:-)
P.S. : Nevím, jestli je to extra důležité, ale asi je to korektní /a dělá se to ;-)/, takže tohle jsou moje zdroje :
džínové sako a sukně S´Oliver,
tričko a svetřík HaM,
kozačky Salamander, kabelka /kůže/ TATUUM

Komentáře

  1. Doufám, že už ti ta sukně říká pane, protože je krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Blanche : Ano, TAHLE sukně mi říká pane už druhou sezonu - vyfotila jsem, v čem jsem do té kabinky vlezla :o)). A zmiňovanou sukni, se kterou jsem nakonec odcházela, tu také brzy "vyvěsím"...baví mě :-). A děkuju...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky