DROBEK O SUKNI

S nošením sukní mám trochu problém. Naprostá většina z těch , které se mi líbí, mi obvykle nesluší. Když už se odhodlám obléknout si tenhle kousek oděvu v létě, musím mít bezpodmínečně skrytá kolena. Prostě proto, že ta moje nejsou zrovna výstavní a nerada je ukazuju. Takže pokud si dovolím vzít sukni nad  kolena, je to vždycky v zimě - nožky schovám do neprůhledných tmavých punčoch, vysokých kozaček, nikoho nepohoršuji a radostně si vykračuji...
Tahle džínová sukně v tmavě modrém denimu mi padla do oka na  první pohled. Měla jsem na sobě shodou okolností i to, s čím bych jí případně nosila ...a jak to dopadlo ? Už je  moje...:o)


A když už jsem zmínila neprůhledné punčocháče, tak tady je můj soukromý tip - v MARKS and SPENCER  jsem je objevila v balení po třech. Přesně podle mých představ, v "zimních" odstínech tmavě modré, hnědé a černé.  Jsou opravdu neprůhledné, lehce stahují ale neškrtí. Perfektní provedení, dobrá kvalita.
269,- Kč za tři kusy /tedy necelých 90  korun za jedny/. 
No nekupte to ! :o) 


Komentáře

  1. Joo byla jsem na tom skoro podobně:) Vždycky jsem nosila akorat kalhoty, ale letos jsem si řekla že chci vypadat trochu žensky a koupila jsem si sukně a šaty. Jinak máš pěkné boty, i ty silonky sou fajn

    OdpovědětVymazat
  2. Adi Kocourová : Já doufala, že v tom nejsem sama...:-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky