MLADÝ MUŽ DOBÝVÁ SVĚT...

V noci jsem se začetla do rozhovoru s  JAKUBEM POLANKOU. Zaujal mě a v mnoha  ohledech nadchnul...utvrdila jsem se v tom, že:

1) JE PÁR VĚCÍ, KTERÝCH JE  DOBRÉ SE DRŽET :

 Co by nemělo v každém šatníku chybět?
"Určitě by tam měla být alespoň jedna kvalitní věc, do které investujete i vyšší sumu. A pak tam můžete mít dvacet věcí z "háemka", které s tou kvalitní věcí zkombinujete. Já bych rád byl ta jedna věc, která za tu útratu stojí."
A co se týká barev či jednotlivých kousků v ženském šatníku?
"Obecně platí, že by to měly být dobře střižené věci, které dané postavě sedí a padnou."

2) VĚTŠINA ČESKÝCH MUŽŮ  SE OBLÉKÁ KATASTROFÁLNĚ :

"V Čechách má každý druhý chlap na sobě trekový kalhoty a boty. Bez ohledu na to, v jaké části dne je, nebo kam chodí do práce."

3) DEFINOVAT SLOVO "ELEGANCE" JE VLASTNĚ JEDNODUCHÉ :

"Elegantní můžete být i v teniskách. Jde hlavně o ten způsob, jak se za to postavíte a jak si oblečete zbytek. Elegance jako součást vyzařování tady bohužel stále chybí, tohle má jen pár lidí. "

4) MAMINKA MÁ VŽDYCKY PRAVDU - UŽ PŘED LETY MI ŘÍKALA TO SAMÉ:

"Všichni lidi, kteří něco dokázali, mají obrovskou pokoru. A většina nemá žádné obrovské sebevědomí. "

5) ...MÓDA JE  STÁLE  V NĚČEM STARÁ A  STÁLE V NĚČEM NOVÁ:

"Móda má tu výhodu, že je efemérní (proměnlivá, pozn. red.) a v tom je její síla. Věci mohou měnit náladu. Neříkám, že vymyslím nové kalhoty, ale mohu vytvořit novou atmosféru. Móda, i když se opakuje, dává se do nových a nových kontextů."



Dočetla jsem rozhovor a bylo mi tak nějak hezky...měla  jsem pocit, že zase jedna  zarputilá povaha, která se  narodila v té naší malé kotlině, bojuje za své místo na slunci. Snaží se  prorazit  v zahraničí a boduje i v branži, která rozhodně není naší doménou /na rozdíl od  hokeje...:o)/.
A pak jsem udělala tu chybu, že jsem si otevřela diskuzi pod článkem...a ocitla se na  jiné planetě. Plné nepochopení, zatrpklosti, zášti, maloměštáckých hodnocení...zkrátka esence malosti a ubohosti.
Ani jí nečtěte...


Komentáře

Oblíbené příspěvky