PÁR DROBKŮ Z DESIGN BLOKU...

Ano - ani mě TO neminulo. O víkendu byla poslední možnost shlédnout letošní DESIGN BLOK. Nebyli jsme jediní, kteří si ho nechali na sobotu. Ale na davy lidí si stěžovat nebudu. Nijak zásadně mi nevadili a dokonce i drahý to přežil. V některých "expozicích" sice bylo občas těsno, ale co - všichni tam šli se stejným cílem : podívat se na hezké věci, ocenit um, talent, nápad 
a v neposlední řadě také řemeslo.Tak proč se rozčilovat, že je takových osob nějak moc...


Hned zkraje mě muž vyhnal do třetího poschodí, aby překontroloval "vlastní" prezentaci. Dali jsme si kafe a pak už pokračovali patro po patru.

 
 Líbilo se mi toho převelice mnoho a domů bych si vzala ledacos... :-)   


 

Sklo - moje vášeň. V jakékoliv podobě na mě funguje jako magnet /jedinou vyjímku tvoří nábytek/. 


Rozkošná čajová souprava byla součástí expozice Uměleckoprůmyslového muzea v posledním patře a v neděli šla do dražby...

...stejně jako tyhle zahradní židličky. Doufám, že se dostaly do dobrých rukou.../když už se nedostaly do těch mých/ 

 


Pauza v  "LOKÁLU" - smažený řízek s bramborem, točená Plzeň a mužův oblíbený předkrm...

 

A na osmou zpět -  koncert kapely Toxique, Klára Vytisková a úplně nová image všech a všeho...:-)





                                                                  ... takový byl DESIGN BLOK 2010 /mýma očima/

Komentáře

Oblíbené příspěvky