VÁŠNIVĚ

Byla to láska  na  první přičichnutí. Nebylo mi pomoci. Toužila jsem po jediném - aby byl můj.
JEN  MŮJ !!!
Léto /i to babí/ je definitivně pryč. Podzim zaťukal na dveře a spolu s ním si mě osedlala
naprosto nezvladatelná touha.Touha po nové vůni. A bylo úplně fuk, kolik jich momentálně mám. 
Všechny mi najednou připadaly až příliš svěží, příliš lehké, příliš "čisté"...
Zkrátka - všechny tak nějak "zaváněly" létem.
A já chci vonět podzimem. Chci mít pocit, že se spolu s vůní oblékám do teplého huňatého plédu. 
Že se zachumlám do esence z koření, dřeva, podzimního listí a zapadajícího slunce. 
Do vůně, kde možná ucítím odér jednoho pána, který v sychravém dni prošel okolo...
Zkrátka vůni, která bude smyslná a teplá "tak akorát". 
Nejsem typ na sladké nebo výrazně kořeněné parfémy. A tak jsem hledala něco mezi tím a trvalo to dost dlouho...

"Presence d'Une Femme je sladší, převážně vanilková, orientální vůně. Ze začátku ucítíte silný kořeněný tón, ale po odeznění se rozvine do lehce orientální vůně, posypané vanilkou."
Tolik slova distributora.
A jak to cítím já ? 
Že jsem ji konečně našla. Je šik, pikantní a mírně kořenitá. Do plné krásy se rozvine až po delší době.
Ale stojí to za to.
Už jsem závislá.

Pro ty, kteří se vyznají a orientují lépe než já, přidávám složení, které znalcům napoví víc :
HLAVA - ananasové lístky, mandarinka, pepř
SRDCE - brambořík, orchidej
ZÁKLAD - santal, palisandr, vanilkový květ, pačuli

Komentáře

Oblíbené příspěvky