DILEMA

  Už jsem je byla obhlédnout několikrát. Moc se mi líbily, ale děsivá výše podpatku mě odrazovala. 
A pak jsem neodolala a vyzkoušela je.A nejenže mi sedí-ono se v nich dokonce dá i chodit !
Rozhodně to není typ bot, které bych nosila denně.Ale na druhou stranu-už se mi párkrát stalo, že mi nějaké podobné v botníku zoufale chyběly /obvykle v situaci, kdy bylo nutné být "za dámu"/. Takže i přes míru jejich praktičnosti si jejich případnou koupi sama před sebou obhájím. Zbývá vyřešit poslední dilema.  
Mám sáhnout po černé klasice,
která mě ale na těhle lodičkách moc nebaví, ale hodí se ke všemu...
Nebo dát přednost béžové variantě, která se mi líbí víc, ale nejsem si jistá, jak se snese s mým /většinově tmavým/šatníkem.
Poraďte...

zdroj : www.zara.com
zdroj: ww.zara.com

Komentáře

  1. Těžká volba. Taky většinou sahám po klasice, pokud jde o něco zásadního. V tomhle případě bych asi dala přednost béžovým, podle fotky vypadají líp než ty černé a navíc tělovka prodlouží nohy.. :-) Tak dej vědět jak volba dopadla..

    OdpovědětVymazat
  2. Alya: Takže resumé - nakonec ani jedny. Nevím přesně, co se stalo, ale napodruhé to při zkoušení už nějak nebylo ono...jsem asi divná.Ale zato jsem ušetřila něco peněz,na kterých momentálně jaksi obrazně "sedím"/falešný pocit, že jsem je "ušetřila"/ a těším se na okamžik, kdy je rozfofruju...:-))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky