ZIMNÍ PŘÍSLIBY...

"Hejna havranů  letos na Moravu dorazila s desetidenním předstihem, což se za uplynulých 30 let ještě nikdy nestalo. Podle dlouhodobých pozorování to věstí hodně tuhou zimu..."
zdroj : IDNES

Havrani asi dobře ví, proč je to táhlo z rodné domoviny k nám...Tak dobrá - zima nás možná letos čeká dlouhá. Ale co - vždycky bude někde teplo. Někde budou hřát kamínka. Nebo topení... Vonět zázvorový  čaj s medem nebo svařené víno s hřebíčkem. Místo, kde bude teplo, prostě proto, že je tam vaše peřina 
a  teplé ponožky a  obejmutí od nejbližšího člověka...není důvod žehrat na nadcházející zimu. Já se na ní těším !

Těším se do divadla...

Těším se z toho, že i přes odpor k "sebeoslavným" večírkům letos přeci jen zrealizuji narozeninovou párty /protože třiatřicátiny si ji zaslouží/. Bude to dámská jízda a určitě že si jí báječně užijeme...


Těším se na předvánoční setkání s mojí rodinou...těším se, že budu zase vařit pro hodně lidí, že slavnostně prostřu náš velký stůl, všichni  k němu zasedneme a já budu v tu chvíli nejšťastnější na světe...


Těším se na vánoční párty, která se ponese v duchu filmu "Šakalí léta" a těším se na krásné šaty, které si při té příležitosti obléknu...


A těším se na letošní vánoce - na netradiční Štědrý večer, který budeme s mým mužem
a našimi přáteli trávit  na horách a pak
na dny následující, kdy budeme lyžovat, běžkovat, saunit se a jíst a pít a smát a spát... 


 Ve světle událostí, které se teď dějou kolem mě - ať už v bezprostřední blízkosti nebo vzdáleně - se mi svírá srdce.Víc a víc si uvědomuji, že všechno tady máme jen na chvilku půjčené. A to, co pokládáme za jistotu, která tu bude na věky, je nakonec mnohem křehčí, než tušíme...proto jsem vděčná za to, co je. I kdyby to byla "jen" ta zima :-)


MINULOST JE JASNÁ JAKO VODA,
BUDOUCNOST TEMNÁ JAKO ČERNÁ DÍRA
A PŘÍTOMNOST JE ZÁŘÍCÍ PERLA V MOJÍ DLANI.

Komentáře

  1. To je krásný :-) Já se letos taky moc těším na zimu. Dneska tady poprvé sněžilo a já měla radost jako melé dítě. A tak nějak letos prožívám Vánoce víc než kdy jindy, ale zato může určitě přítomnost toho malýho skřítka, co mám na starosti :-)

    OdpovědětVymazat
  2. mě dneska taky na okamžik chytnul takový ten strašně šťastný pocit, který mi připomíná jak moc se těším na Vánoce

    OdpovědětVymazat
  3. Blanche : Se skřítky se všechno jeví smysluplnější a také zábavnější :o). A budeš tam i přes svátky ?
    Miši : Svoje dělá i ta nenadálá a hojná sněhová nadílka...to té správné vánoční náladě přidá asi tak o tisíc procent :-) Tak uvidíme, jak to s ním bude o svátcích samotných...

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádherný článek!! (teď to tu u Tebe pročítám a píšeš opravdu úžasně - tak lehce a přirozeně a hřejivě).
    Vánoce na horách bych taky jedonou chtěla zažít, ale asi by mi chyběla ta domácí vánoční atmosféra. Nebo ne? :-)
    A na čempak jste byli v divadle?

    OdpovědětVymazat
  5. Alya : Děkuji moc za tvoje milé komentáře - až jsem se zarděla :o)...divadelních představení bylo v nečekaně rychlém sledu více...některé byly dlouhodobě plánované, jiné se vyvrbily narychlo. Naposledy včera / Listování - Ekonomie dobra a zla v ND/, dnes Garderobiér, další zítra...jsem v časové tísni, ale doufám, že už brzy bude čas abych, to tady na blogu všechno hezky zrekapitulovala a třeba i navnadila jiné :o)...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky