LÁZEŇSKÉ DROBKY /MÍSTO OPLATEK/

WELLNESS BEAUTY WEEKEND - dlouho plánovaný a toužebně očekávaný. Jediné, co nevyšlo podle plánu, byl počet účastnic. Měly jsme být tři, ale zasáhla vyšší moc v podobě nemoci a my se vydaly do Lázní Bělohrad ve dvou...Ale i tak to stálo za to :o). Shrnutí ? Na jaře REPETE !



Když "BEAUTY", tak se vším všudy... 


 
   
   Večery jsme trávily v dobré společnosti...

                                        
                                ...tedy s červeným vínem a slanými mandličkami :-)


Lázně Bělohrad jsou takovou skromnou Popelkou ve srovnání se svými sestrami zvučnějších jmen /ať už jsou to výstavní Karlovy, elegantní Mariánské nebo romantické Františkovy Lázně/. Kolonádu sice hlavní třída příliš nepřipomíná, kavárnu tu nemají žádnou, zato květinářství najdete na každém rohu. Ale v početných cukrárnách jsou k dostání i "modlitbičky"/čokoládové špalíčky s křížkem z mandlí /...


Nejhezčí terasu se slunečným objetím, dekami na zahřátí, dobrou kávou a nejpozornějším personálem měli jednoznačně v našem dočasném lázeňském domově - tak jsme se tam po krátké procházce "do města" vrátily a další výpravy za poznáním raději směřovaly do blízkého přírodního parku...


Kamarádka Jaruška se ukázala jako zručná a všeho schopná fotografka, takže jsem z můstku skákala zas a znova, dokud nebyla s výsledkem spokojena...


Při té příležitosti jsem zjistila, že během chvilky ovládala můj mini-foťák lépe, než jsem to zatím zvládla já...Dirigovala mě a režírovala jako profík.

 
               
Vydržela bych se tam toulat pořád a pořád...takovéhle cesty mě nikdy neomrzí ...
    Ale je fakt, že mě bavily i snídaně a obědy a večeře... 

                                                  
Vařily prostě skvěle a bylo z čeho vybírat...

 Můžu doporučit  terapii zvanou RASSULBAD a také podvodní masáž. Obojí je  úžasné, bohužel  vaše tělo/a mysl/ bude chtít v té lázeňské letargii zůstat co nejdéle...takže po návratu to chce ještě den volna/nebo alespoň volnějšího režimu/. Jinak hrozí, že budete nepoužitelní jako dnes já.

                                                  více o resortu "TREE OF LIFE" 
 

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky