DROBEK ZÁVISLÁ...


1. ČAJ S MEDEM A CITRONEM /ráno bez něj nefunguju - a když, tak špatně/
2. PAPÍROVÉ KAPESNÍKY /nejsou-li po ruce, znervózním/
3. JAHODOVÉ ŽVÝKAČKY HUBBA BUBBA /dejte mi jich 10x tolik, stále to bude málo/
4. KRÉM NA RUCE /aktuálně Dove/, BALZÁM NA RTY /forever Labelo/
5. AUTO /pohodlí, komfort a hlavně nezávislost - ale také vysoká pravděpodobnost zlenivění /
6. CAPRESE /s postupující zimou a  klesající kvalitou rajčat si budu muset najít něco nového/
7. Co dodat ? Když je teplo, raději bílé - s přicházejícím podzimem mám chuť na červené...
8. PŘÍRODA - spolehlivá terapie, když je mi ve městě těsno
   /skanzen Veselý Kopec na Vysočině/
9. GELOVÉ NEHTY /nelámou se, nezlobí a vypadají pořád upraveně/
10.INTERNET /nenahraditelný zdroj informací, ale také žrout času/

A co vy  a  vaše závislosti ?  :o)


Komentáře

  1. Já se podepisuju pod ten čaj. Ale zásadně musí být černý a nesmí to být earl grey :-) Ještě před ten čaj bych zařadila internet. Pak jsou věci, bez kterých jsem schopná existovat, ale mám je moc ráda - káva, dobrá snídaně, noviny, víno, slunečné počasí, laky na nehty, teplý ponožky...

    OdpovědětVymazat
  2. Samozřejmě - čaj po ránu zásadně černý ! :-) Bez problému bych to rozšířila o dalších deset položek - noviny, časopisy, TV, radio - prostě média. Tužka, papír /pořád si něco píšu/. Telefon. Kreditka. Jemně perlivá voda. Blízcí lidé, kamarádi, náš byt, MOJE kuchyně :-)...ó jé - toho je :o).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky