EX POST

Ačkoliv jsem na sobě letos nepociťovala žádné zásadní vánoční naladění, s příslušnou výzdobou jsem se překvapivě nějak nemohla rozloučit. Adventní svícen sice zmizel hned poté, co vypršel jeho čas, ale byl velice rychle nahrazen jinou alternativou, na které jsem zužitkovala nejen smrkové chvojí, ale také nevyužité cukrářské zdobení na pečivo.Vánoční stromek u nás "strašil" až do uplynulého víkendu - přestože jsem striktní zastánce tradice a z domu musí nejpozději po Třech králích, letos vydržel ještě o 14 dnů déle. Částečně proto, že jsem teď prostě víc doma a svítící stromek mi prozářil i tmavý den a také proto, že jsme letos měli po dlouhé době borovičku, která nijak neobtěžovala padajícím jehličím...
Tak - a o "svátcích po svátcích" je to už opravdu vše.

Komentáře

Oblíbené příspěvky