DROBEK ADVENTNÍ

Vánoční dekorace jsem tentokrát volila hodně jednoduché, v prostém bílo-červeném provedení.Vánoční
ozdoby, které už brzy změní své působiště a přesunou se na stromeček, zatím způsobně čekají v bezprašném prostředí pod skleněným poklopem.Ten reprezentuje moje oblíbená skleněná mísa, spodní část jistí bílý talíř.Porcelánoví andělíčci byli povoláni, aby ohlídali, že se tahle křehká krása předčasně nerozuteče.Svíčky 
z IKEA mě překvapily skvělou vlastností, které jsem si všimla až teď- formulovala bych to tak, že "hoří dovnitř". Jednoduše řečeno - vosk z nich nevytéká, ale ubývá z vnitřku svíčky, která tak drží svůj tvar. Všimla jsme si toho u adventního svícnu /viz foto:-)./
Co se jeho pojetí týče - už při zapalování druhé svíčky jsem si uvědomila, že to nějak není ono a musela  jsem se hodně ovládat, abych ho nezačala předělávat. Ale nechám to na příští rok.
Letos prostě asi měl vypadat takhle...

f


Komentáře

Oblíbené příspěvky