DROBKY Z ŠESTINEDĚLÍ

Nebudu psát o kojení, nočním vstávání a bolestech bříška, které naší ratolest sužují...
Kdo si tím prošel ví a kdo ne, ten se tím nezabývá, dokud nemusí. Navíc - překvapila mě spousta jiných věcí, které jsou pro mě teď objevné. Třeba to, že opravdu nemusím vůbec nikam spěchat. Není nic, co by mi mohlo utéct. Čas dostal úplně nový rozměr. S třítýdenním miminkem se toho moc naplánovat nedá.
Takže neplánuju a žiju ze dne na den. A naprosto mi to vyhovuje.
Na sladké jsem nikdy příliš zatížená nebyla. Kolem regálů s čokoládou jsem procházela bez valného zájmu
a sušenky se v naší domácnosti vyskytovaly minimálně. Po porodu nastal ale zásadní obrat a já se nestačím divit, jak se se zvýšeným výdejem energie vypořádává moje tělo a čeho se dožaduje...















Aktuální četba. V sobotu k ní ale přibylo zářijové vydání časopisu Marianne Bydlení, kterému sekundoval nový katalog IKEA. Ó, jak mé srdce zaplesalo, když jsem ho vylovila ze schránky! Tentokrát ale bohužel cítím jisté zklamání, protože mě příliš nenadchnul...


















Nedělám si iluze, že laskavý čtenář přehlédne stopy únavy kolem očí, ale chci bořit zažité mýty
o tom, jak si novopečená matka nestíhá ráno ani vyčistit zuby a noční košili převléká až odpoledne.
Také jsem z toho měla strach, odhodlaná totálně nezpustnout a snad mohu prohlásit, že to tak vážně není.Takže prohlašuji, že i s novorozeným miminkem si lze v pohodě umýt a vyfénovat vlasy, namalovat oči, případně nanést růž na pobledlá líčka...


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky