DOBRÝ ČASY

Už dlouho jsem neměla důvod koupit si nějaký ten "hudební nosič". Vystačím s těmi, které mám. Občas si
v bazaru pořídím sentimentální hudební vzpomínku na mládí /na kterou tehdy nebylo/a když náhodou vyjde nový Nohavica, obvykle píšu Ježíškovi. Asi je to neklamný znak stárnutí - kdysi pro mě muzika byla podstatně důležitější/nebo jsem si to alespoň myslela :-)/.
Ale před časem mě zaujala jedna písnička v rádiu. Ze začátku pro mě byla naprosto nezařaditelná a nemohla jsem jí dostat z  hlavy. Ta melodie se mě držela a nechtěla se pustit, tak jsem jí zkusila najít na YOUTUBE.
A on tam k ní byl i klip, který pocit z té písně jen umocnil a tak jsem si jí pouštěla znovu a znovu a pak jsem se podívala také na teaser k albu, ze kterého je a vůbec jsem nechápala, jak je možné, že jsem ho "objevila" až teď. Bylo jasné, že tohle CDčko musím okamžitě mít, protože to je přesně muzika do tohohle zvláštního ročního mezidobí...
A nejen do něj.





P.S. Povšimněte si, prosím, jednoho z komentářů pod teaserem:
"Já si to LPíčko koupím, pane Neckář, normálně jste mě přesvědčil."
/Mě také :-)/
 

Komentáře

Oblíbené příspěvky