DROBKY V HLAVĚ

Tvrdit, že se můj blog v uplynulých týdnech dostal na pověstnou "druhou kolej" by nebylo úplně přesné. Fakticky se totiž dostal na kolej, která může mít odhadem třeba číslo 150.
 Život běží, věci se dějí, příjemná i méně příjemná překvapení přichází zcela nečekaně,
všechno se vším souvisí a nad vším visí velký a neklidný otazník...
A tenhle pocit se také do všeho promítá. 
V první řadě do mojí práce, která byla a už zase není /ikdyž možná bude, ale nevím, jestli pro mě/,
do /některých/ vztahů, do plánů o věcech příštích...
 Je tu opět podzim - a já jsem vypozorovala, 
že společně s ním u mě v posledních letech vždycky přichází nějaký kotrmelec.
Tak jen doufám, že se mi z něj moc nezamotá šiška a všechno dopadne prostě tak, jak dopadnout má.

P.S. Fotky jsou z pravidelného zářijového setkání jedné velké party, kterou jsem poznala díky svému muži a která se pro mě stala takřka druhou rodinu.Bylo to opět nezapomenutelné a zase z toho budu dlouho žít :-).




                                                            Více na PIVNÍ KLUB ČR



Komentáře

Oblíbené příspěvky