DÁMSKÁ JÍZDA

Vyrazily jsme na chalupu. Ve třech. To jsme ještě nevěděly, že to bude chaloupka jako z pohádky 
/a nebo jako z katalogu?/. A že nám naše kamarádka Kamča, která vše zorganizovala, vyrazí dech...
Grilovaly jsme klobásy, jedly je z porcelánových talířků a KONEČNĚ jsme si mohly povídat dlouho do noci, protože žádná z nás nespěchala domů ani ráno do práce...


Druhý den ráno jsme pokračovaly "snídaní  šampionek" a společným vařením a nekonečným tlacháním
a opalováním a aktivním nicneděláním...


 Místo původně plánované "tůry" zbyl  čas jen na procházku. Ale shodly jsme se jednomyslně,
že všechno se zkrátka stihnout nedá...

    Došlo i na sázky a soutěže - a protože to byla VELKÁ zábava, bylo rozhodnuto, že z toho uděláme tradici...Klaunský nos musela mít během výletu na nose ta, která sázku prohrála (já jeho "slušivost" jen demonstruji, páč já jsem se nesázela :-)/.



Mám je rády, holky zlatý...A ačkoliv se nejmenujou "Marcela a Marta" a nikdy jsme spolu nejely po koncertě autem domů z Vrchlabí, stejně je ta písnička od Chinaski tak trochu o nich. A o mně.
                                                                  Prostě o nás...




Komentáře

Oblíbené příspěvky