DROBEK CLINIQUE II.

Je to už pár pátků, co jsem slibovala, že se brzy podělím o své zkušenosti s dalšími testovanými produkty od Clinique...Je mi stydno, že to trvalo TAK dlouho. Snad vám budou níže uvedené postřehy k užitku a já si
z nekonečného seznamu /NEJEN/ "blogových" restů můžu odškrtnout jednu položku...
TURNAROUND OVERNIGHT RADIANCE MOISTURIZER
Tento noční krém prezentuje CLINIQUE jako svou aktuální novinku. A slibuje to, co se od krémů na noc očekává: regeneraci buněk během spánku, hydrataci, výživu a celkové projasnění pleti. Nic nového pod sluncem. Co se týče vlastností - není mastný, rychle se vstřebává, ale nestahuje. Má velmi příjemnou konzistenci. Pokud však od nočního krému očekáváte, že vaše "prohřešky" do rána vyžehlí, tak to bohužel tenhle neumí. Ale když mu dáte čas a vytrváte, pleť skutečně projasní. Doporučená cena je 1420 Kč.


EVEN BETTER SKIN TONE CORRECTING MOISTURIZER SPF 20
Hydratační krém určený na boj s pigmentovými skvrnami, ale také dalšími stopami, které na  kůži zanechalo slunce, hormony nebo akné. Pokud se vás kterýkoliv z uvedených problém týká, vyražte do boje. Přiznám se, že pro mě je speciálně na tuhle "špinavou práci" absolutní jedničkou krém od Neostraty, který jsem používala na noc /a který si zaslouží samostatný příspěvek...:-)/.Tohle je ale konkurence schopná alternativa na den - má SPF 20 a kromě ochrany pleti proti UV záření stihne během dne pleť ještě vylepšit. Kromě kvalitní hydratace omezuje vznik nových skvrn a zlepšuje tonus pleti, což se počítá! Pro mě je to jednoznačně nejlepší denní krém na léto, protože maká za dva /ne-li za tři/ a je to vidět. Cena 1420 Kč.

                                           SUPER RESCUE ANTIOXIDANT NIGHT MOISTURZER 
Aktuálně  můj nejoblíbenější noční krém. Má totiž všech PĚT POMYSLNÝCH PRÁZDNINOVÝCH "PÉ". Je vysoce hydratační, takže po dlouhém, horkém a slunečném dni pleť dostatečně zavlaží. Obsahuje komplex "postupně se uvolňujících antioxiadantů", které likvidují volné radikály, posilují pleť a chrání ji před předčasným stárnutím. Nevím, jestli se takový zázrak dá vůbec vtělit do tubičky krému, ALE : ráno po probuzení na mě hledí tvář, která je svěží a i přes celonoční hydratační doping není oteklá - což je záludnost řady nočních krémů.
Na hotelovou snídani tím pádem můžu vyrazit téměř okamžitě, protože se mě nikdo nelekne. Navíc fandím krémům v tubě, které jsou praktické a pro transport na dovolenou ideální. Stojí to i za nekřesťanskou sumu 1.390,-Kč.
 


YOUTH SURGE NIGHT
Do třetice noční krém, určený pro smíšenou nebo mastnější pleť, který jsem používala na jaře. Je vydatnější, ale rozhodně není mastný.Vzhledem k tomu, že má předcházet procesům stárnutí kůže, je logické, komu je určen - věkové kategorii nad třicet. Aktivuje kolagen a sirtuin, pleť je pružnější, pevnější, vrásky/např. na čele/ opravdu méně znatelné. Pokud už máte obavy ze stárnutí kůže a chcete mít "strejčka", tenhle krém je na místě. Pleť opravdu vypadá lépe a tak jsem ochotná věřit, že ve čtyřiceti poděkuje, jak jste do ní ve třiceti zainvestovali. Přes internet lze zakoupit  od 1090,- Kč, v autorizovaných obchodech za 1 690,- Kč.
                                                                   REPAIR LASER FOCUS
Když už se tak rozepisuji o věcech, jako jsou vrásky a vůbec stárnutí kůže, které je přirozené, nevyhnutelné a vlastně krásné/na těch druhých! :-)/, tak v boji proti tomu všemu nelze opomenout séra. Dospěla jsem k závěru, že když se mi nechce rozhazovat za drahé krémy, tak si pořídím sérum, které za obdobný peníz zahraje mnohem víc muziky. A také mi déle vydrží. Repairwear Laser Focus je zatím absolutní špičkou, kterou jsem v téhle kategorii vyzkoušela. Sérum nanáším v optimálním množství tří kapek dávkovačem, který je podobný kapátku do očí. Textura emulze je jemná a bez parfemace. Intezivní kůra jednou denně vyladí pleť během týdne. Za měsíc dojde k redukci jemných vrásek a k celkovému zlepšení textury pleti. Hodně mi pomohlo i na drobné vrásky a linky kolem očí, na  které klasické "očí krémy" nezabíraly. Dávám deset bodů z deseti - vydaná částka 1600,-Kč má v tomhle případě své viditelné opodstatnění...


 

 




Komentáře

Oblíbené příspěvky