RUBY TUESDAY

Kde jsou ty časy, kdy jsem jí - s náznakem patřičného despektu a pohrdání - neřekla jinak, než RTĚNA. Byla
pro mě symbolem laciného fintilství a vkusně se s ní /podle mého kategorického soudu/ zacházet nedalo. Používaly ji buď a) slečny lehkých mravů nebo b) vyschlé profesorky, kterým umožnila vytvořit neexistující ústa... Pravda, bylo mi 17let a chtělo to čas :-). Postupně jsem zjistila, jak dobrou službu odvede konturovací tužka a nakonec jsem objevila i barvu rtěnky v matném odstínu,
která mi sedla a já si v ní nepřipadala zmalovaně. Další experimenty na toto "téma" občas proběhly, ale vždy jen v rovině testovací. S výraznější barvou jsem se zkrátka nikdy neskamarádila a ani jsem netušila, že nějaká - pro mě vhodná - existuje. Marketingové triky a podprahové efekty kosmetických firem ale zabraly i na mě - nechala jsem se přesvědčit, že "RUDÁ RTĚNKA K LETOŠNÍ ZIMĚ PROSTĚ PATŘÍ", že "SLUŠÍ KAŽDÉ ŽENĚ"
a že "BUDE SLUŠET I VÁM" - tím pádem prý i mě, což jsem považovala za zhola nemožné. Celý vtip ale tkví ve výběru toho "SPRÁVNÉHO ODSTÍNU". A tak jsem to zkusila. A zjistila, že je to stejné, jako v životě. Že někdy stojí za to vybočit ze zajetých kolejí, překonat ostych, zkusit něco nového a pak už jen vybrat ten nejlepší odstín...:-)


Komentáře

  1. Sluší Ti! Ale zaujaly mne i Tvoje zuby - hrozně se mi líbí! :-) Já nemám problém vzít si výraznou rtěnku, ale na rudou se moc necítím, tedy jednu taky mám, ale zatím ji jen tak zkouším po doma..

    OdpovědětVymazat
  2. Alya: To zkoušení "po doma" chapu...:-).Nejlíp se to dá překonat, když vyrazíš někam na večírek nebo do divadla - tam si člověk pocitově nepřipadá tak nápadně,tam se to očekává...

    OdpovědětVymazat
  3. Ten odstín Ti super sluší. Já stále tu správnou rudou hledám a pořád nenacházím, takže zatím nosím převážně hodně sytě růžové.
    Jinak děkuji za komentář k mému článku na blogu. Jestli máš třeba nápad, jak tu mou spolupráci se Slevomatem pojmout jinak a lépe, ráda si ho poslechnu. Nechci, aby to vypadalo, že tam někomu něco vnucuji. Měj fajn den, Simona

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky