DROBEK Z KATALOGU

Nakupování "z katalogu" jsem nikdy příliš nefandila. Podlehla jsem jen jednou
/začátkem devadesátých let :-)/ a bylo to velké zklamání. Před časem se mi ale náhodou dostal do ruky katalog  francouzské značky 3SUISSES. Už jen grafickým zpracováním trumfnul většinu podobných, které jsem v téhle oblasti zaznamenala. Ceny sice byly vyšší, ale boty i kabelky nabízely v koženém provedení
a oblečení mělo francouzský šmrnc. I tak ale trvalo dlouho, než jsem se odhodlala dát "zásilkovému nákupu" ještě druhou šanci. Až letos jsem v letním výprodeji objevila sandálky tak rozkošné, že jsem podle hesla
"teď a nebo nikdy", podruhé v životě zkusila štěstí.
A byla jsem příjemně překvapená...
 

   
Kupovat boty bez vyzkoušení je riziko. U otevřených sandálků jsem alespoň nemusela řešit šířku    
    nohy, výšku nártu, delší palec...Byla to sázka do loterie, ale velikost jsem naštěstí trefila a sedí. Pásky jsou z lakované kůže, stélka 
z nelakované.Květinka na nártu textilní. Zásadní požadavek, který na boty mám - tedy materiál z kůže, popř. z textilu - splněn. Kvalitní a precizní je i celkové zpracování - včetně  promakaného "podpatečku".
 To vše za  869,-Kč.
Co vám budu povídat...u sandálků nezůstalo. Babí léto se blíží a botník potřebuje oživení...
Ale o tom zase příště :-).

Komentáře

Oblíbené příspěvky