DROBEK PRVNÍ - ZAHAJOVACÍ

Když jsem si začala poprvé pohrávat s myšlenkou založit blog, netušila jsem, že napsat PRVNÍ příspěvek bude tak těžké. A přitom vlastně  o nic  nejde - jen ten pomyslný "čistý papír"/zhmotněný do plochy na obrazovce počítače/ je najednou výzva. Nepokazit to hned  na  začátku.
Nezaneřádit ten otevřený prostor záplavou zbytečných slov.
Psát jen to podstatné.
Zaujmout.
Jak to říkal Hemingway, když se mu nedařil začátek nové povídky?
"To chce jenom napsat jednu poctivou větu. Napiš tu nejpoctivější větu, jakou dokážeš." A tak prý  obyčejně jednu poctivou větu nakonec napsal a potom z ní vyšel dál.

O čem chci mít  svůj blog?
O věcech, které mě zajímají, které mě obklopují, které prožívám a  nebo se jimi bavím /což  není samo o sobě nic extra originálního, protože z podobných důvodů si blog založilo 99% lidí/.
Měl by být jakousi formou deníku. Chtěla bych zachytit obyčejné i ty vyjímečnější okamžiky života. A také si občas utřídit  myšlenky. A možná také potřebuju pocit, že hrou se slovy něco tvořím a třeba i sdílím...

Jistojistě se nevyhnu tématu módy, stylu a vůbec krásy v různých podobách.
Fashion blogy mě v posledních měsících definitivně lapily do svých sítí a už mi není pomoci... ALE jsem praktitk. Nakupování nových a nových hadříků, jejich kombinování, vylaďování  a následné focení outfitů přenechám jiným. Ráda se pokochám, popřípadě inspiruji, často i podivím, ale mít blog jen o oblékání ? Nic pro mě :-).
Určitě tu bude něco o jídle, pití a vaření. Příležitostně možná i o restauracích a kavárnách.
ALE foodblog to nebude :-).
Nemám v plánu publikovat tu vlastní povídkovou tvorbu , básní se ode  mně také nedočkáte /nebásním:-)/.
ALE nevylučuji, že si občas pomůžu moudrem nebo veršem nějakého oblíbeného autora...
Co vím určitě - chci tu mít fotky.To je zatím největší výzva. Foťák mám, teď ještě zbývá, abychom se skamarádily...
Držte mi palce - těším se na sdílení :-).
Káča


 

Komentáře

Oblíbené příspěvky